Selar & Koppel

Det är jättekul att kunna berätta att vi skall börja sälja lite selar och koppel!
Jag letade efter bra selar och koppel men hittade inte riktigt något som jag tyckte om. Jag hade sparat min gamla favorit sele från kaninhoppningen, en bogsele i jeanstyg, och bad min väldigt sykunniga mamma om hjälp. Mamma tog fram material och jag satte ihop min egna bogsele. Det blev några H-selar i läder också för det hittade jag inte heller när jag letade runt.


Selarna kommer att finnas att köpa i webshoppen hos www.madebyulrikaa.se
Bogselen kommer endast att finnas i storlek medium medan H-selarna kommer att finnas i S, M, L och XL. Kopplen kommer att vara 3m långa, precis som vi vill ha dem.

Ni hittar mer information på sida Selar och koppel i menyn.

Det är en giveaway på våran Instagram som ni gärna får kolla in. Vinnare dras på söndag 12/9.
Kramar Malin

Kommentarer